Birecik Belediye Başkan Vekili Avukat Sakıp Yaşar, 14 Mart Tıp Bayramı dolayısıyla kutlama mesajı yayınladı.
Av. Sakıp Yaşar, mesajında şu ifadelere yer verdi;
Sağlık hizmetleri, toplumumuzun sıhhati ve halkımızın yaşam kalitesi için büyük önem taşımaktadır. Bu kutsal mesleğe hayatını adamış hekimlerden hemşirelere, teknisyenlerden idari personellere kadar sağlık hizmetlerinin her kademesinde emek veren tüm sağlık çalışanları insanların şifa bulması yaşam kalitesinin arttırılması doğrultusunda çalışmalarına devam etmektedir.
14 Mart Tıp Bayramı vesilesiyle “insanı yaşat ki devlet yaşasın” anlayışı içerisinde görevlerini ifa eden tüm sağlık çalışanlarımızı kutluyor, sağlık hizmetlerinde gösterdikleri üstün gayret ve fedakarlıkları için her birine en içten teşekkürlerimi sunuyorum. Görevlerini ifa ederken kaybettiğimiz sağlık çalışanlarımızı da şükranla yad ediyorum.
ABDULLAH YİĞİT-ANKARA
«Единая Россия» провела семейные праздники в муниципалитетах ХМАО
Ulyanovsk’taki Birleşik Rusya üyeleri, bir çocuk kampındaki eğlence koşullarını inceledi
В Каспийске при поддержке «Единой России» прошёл открытый чемпионат Дагестана по самбо
Birleşik Rusya, Gubkinsky’deki (Yamalo-Nenets Özerk Okrugu) bir okul kampında çocukların kalış koşullarını inceledi
По Народной программе «Единой России» в Новосибирске построили инфекционную больницу
В Челябинске «Единая Россия» проверила на безопасность места детского отдыха
