AK Parti Birecik İlçe Başkanı Erol Ergin Açılan, 14 Mart Tıp Bayramı dolayısıyla kutlama mesajı yayınladı.
AK Parti Birecik İlçe Başkanı Erol Ergin Açılan, mesajında şu ifadelere yer verdi;
14 Mart 1827’de Tıphane-i Amire ve Cerrahhane-i Amire’nin kurulması, ülkemizde modern tıp eğitiminin başlangıcı olarak kabul edilmekte ve bu önemli gün, Tıp Bayramı olarak kutlanmaktadır.
Medeniyetimiz, insanı merkeze alan ve insan sağlığını her şeyin önünde tutan köklü bir anlayışa sahiptir. “İnsanı yaşat ki devlet yaşasın” ilkesi doğrultusunda, devlet yönetimimiz de sağlık alanını daima öncelikli bir konu olarak görmüş ve bu alanda önemli adımlar atmıştır.
Birecik İlçemizde ve İlimizde görev yapan hekimlerimizin ve tüm sağlık çalışanlarımızın, meslek onuruna yakışır şekilde, aynı özveri ve inançla çalışmalarına devam edeceklerine yürekten inanıyorum.
Bu vesileyle, insan sağlığı için büyük bir fedakârlıkla görev yapan tüm sağlık çalışanlarının 14 Mart Tıp Bayramı’nı kutluyor, kendilerine şükranlarımı sunuyorum.
ABDULLAH YİĞİT-ANKARA
В Ростове-на-Дону при поддержке «Единой России» открылась экспозиция, посвященная геноциду советского народа
Единороссы Ульяновска проконтролировали условия отдыха в детском лагере
«Единая Россия» поддержала проект смоленских поисковиков по сохранению имён героев Великой Отечественной войны
«Единая Россия» утвердила кандидата на пост губернатора Пензенской области
Birleşik Rusya’nın desteğiyle Stavropol’da bir çocuk dama şampiyonası düzenlendii
İŞ İNSANI MEHMET ŞEKER`DEN BABALAR GÜNÜ MESAJI
