BAŞKAN MEHMET BEGİT `TEN 19 EKİM MUHTARLAR GÜNÜ MESAJI
Birecik Kamyoncular ve Minibüsçüler Odası Başkanı Mehmet Begit, 19 Ekim Muhtarlar Günü dolayısıyla bir mesaj yayınladı.
Mehmet Begit, mesajında şu ifadelere yer verdi;
Dеmоkrаsi zincirinin ilk halkasını oluşturan muhtarlık teşkilatı, yerel demokrasinin en eski örneğini temsil eden, devletimizin her noktadaki kurumsal temsilciliğidir. Muhtarlarımız, bulunduğu mahallede veya köyde devletimizin tüm kurumlarını temsil etmekte ve halkımızla devlet kurumları arasında köprü vazifesi görmektedir.
Günümüzde kendini yenileyen kurumların başında gelen muhtarlık hem sevinçte hem de hüzünde halkının her zaman yanında ve hizmetindedir.
Hem milleti hem devleti temsil gibi önemli bir görevi yürüten tüm mahalle ve köy muhtarlarımızın ′19 Ekim Muhtarlar Günü′nü kutluyor, selam ve sevgilerimi sunuyorum.”
ABDULLAH YİĞİT-ANKARA
HARRAN BELEDİYE BAŞKANI MAHMUT ÖZYAVUZ`DAN BABALAR GÜNÜ MESAJI
HALİLİYE BELEDİYE BAŞKANI MEHMET CANPOLAT’TAN BABALAR GÜNÜ MESAJI
AVUKAT OSMAN EYYÜPOĞLU `NDAN BABALAR GÜNÜ MESAJI
FATİH ÖZBEK `DAN BABALAR GÜNÜ MESAJI
ŞAHİN ASLAN TURİZM TAŞIMACILIK YÖNETİM KURULU BAŞKANI MEHMET ASLAN `DAN BABALAR GÜNÜ MESAJI
AVUKAT NAZIM GÖREN `DEN BABALAR GÜNÜ MESAJI
