ABDULLAH YİĞİT-ŞANLIURFA
Birecik Kamyoncular ve Minibüsçüler Odası Başkanı Mehmet Begit, Kurban Bayramı dolayısıyla bir mesaj yayınladı.
Begit, mesajında şu ifadelere yer verdi;
“Birlik, beraberlik, kardeşlik ve dostluk duygularının en üst düzeyde yaşandığı, karşılıklı saygı, sevgi ve hoşgörünün kuvvetlendiği, dargınlıkların unutulduğu bir Mübarek Kurban Bayramına daha erişmenin mutluluğunu yaşıyoruz.
Kültürümüzde ve inancımızda önemli bir yeri bulunan bayramlar, toplumsal huzur ve barışın sağlanmasında, milli ve manevi duygularımızın canlı tutulmasında, millet olma bilincinin ve birlikte yaşama iradesinin güç kazandığı anlamlı günlerdir.
Bu vesileyle; Kurban Bayramı’nın milletimize, ülkemize, İslam âlemine ve tüm insanlığa huzur getirmesini temenni ediyor, Kurban Bayramını en iyi dileklerimle kutluyor, sağlık, huzur ve mutluluk içerisinde bir bayram geçirilmesini diliyorum.”
«Единая Россия» организовала встречу со вдовами героев СВО в Предгорном округе Ставропольского края
Ulyanovsk’taki Birleşik Rusya üyeleri, bir çocuk kampındaki eğlence koşullarını inceledi
Dağıstan Açık Sambo Şampiyonası, Birleşik Rusya’nın desteğiyle Kaspiysk’te düzenlendi
В Каспийске при поддержке «Единой России» прошёл открытый чемпионат Дагестана по самбо
Birleşik Rusya, Gubkinsky’deki (Yamalo-Nenets Özerk Okrugu) bir okul kampında çocukların kalış koşullarını inceledi
Birleşik Rusya Partisi, Penza Bölgesi Valiliği görevi için bir adayı onayladı
