Birecik Belediye Başkanı Mehmet Begit, Berat Kandili dolayısıyla mesaj yayınladı.
Birecik Belediye Başkanı Mehmet Begit, mesajında şu ifadelere yer verdi;
Sevgi ve kardeşlik bağlarının pekiştirildiği, af ve merhametin dilendiği, içerisinde bolca feyz ve bereketi barındıran, bize Ramazan ayını müjdeleyen Berat Kandiline bu yılda erişmenin huzur ve mutluluğunu yaşamaktayız.
Berat Kandili, Yüce Rabbimiz nezdinde beratımıza vesile olduğu, Rabbimizin affediciliğine ve bağışlayıcılığına sığınmayı öğrettiği gibi, kendimize, ailemize, din kardeşlerimize ve tüm kâinata karşı affedici, onarıcı ve bağışlayıcı olmayı öğretir. Berat, kırılan kalpleri onarma, dargınlık duvarlarını yıkma, kin, nefret ve intikam duygularını aşma günüdür.
Mübarek üç aylar içerisinde yer alan bu günde; Birecik İlçemizin, milletimizin ve tüm İslam âleminin Berat Kandilini en samimi duygularımla tebrik ediyor, bu anlamlı gecenin aramızdaki gönül bağlarını, birlik ve beraberliğimizi daha da güçlendirmesini, mutluluk, sağlık ve huzura vesile olmasını temenni ediyorum.
ABDULLAH YİĞİT-ANKARA
В Ростове-на-Дону при поддержке «Единой России» открылась экспозиция, посвященная геноциду советского народа
Единороссы Ульяновска проконтролировали условия отдыха в детском лагере
«Единая Россия» поддержала проект смоленских поисковиков по сохранению имён героев Великой Отечественной войны
«Единая Россия» утвердила кандидата на пост губернатора Пензенской области
Birleşik Rusya’nın desteğiyle Stavropol’da bir çocuk dama şampiyonası düzenlendii
İŞ İNSANI MEHMET ŞEKER`DEN BABALAR GÜNÜ MESAJI
