Birecik Belediye Başkanı Mehmet Begit, Ramazan Bayramı dolayısıyla bir mesaj yayınladı.
Birecik Belediye Başkanı Mehmet Begit, mesajında şu ifadelere yer verdi;
Birlik, beraberlik, sevgi ve kardeşlik duygularının yoğun olarak yaşandığı rahmet ve mağfiret ayı Ramazan’ı, bütün coşkusuyla yaşamanın ve bir Ramazan Bayramı’na daha kavuşmanın mutluluğunu yaşıyoruz.
Bayramlar, insani ve dini hassasiyetlerle ihtiyacımız olan bütün güzelliklerin birlikte yaşandığı, birlik, beraberlik ve kardeşlik duygularının, sevgi ve saygının güzel örneklerinin sergilendiği, toplumun tüm kesimlerinin birbiriyle kaynaştığı paylaşma ve dayanışma günleridir.
Ramazan Bayramında, başta anne ve babalarımız, eşimiz, akrabalarımız olmak üzere tüm dostlarımızı ve komşularımızı unutmamalıyız. Onların yanında olduğumuzu, sevinç ve kederlerimizi, sıkıntılarımızı paylaşmaya hazır olduğumuzu göstermeliyiz. Çevremizde bulunan yoksul, kimsesiz ve yetimlere, gazilerimize ve aziz şehitlerimizin ailelerine de kucak açmalıyız.
Bilindiği gibi her bayramda artan trafik yoğunluğu sebebiyle kazalarda da artış yaşanmaktadır. Sürücülerimizin trafik kurallarına hassasiyet göstermelerini bekliyor, hiçbir vatandaşımızın bayram sevincinin hüzne dönüşmemesini temenni ediyorum.
Bu duygular içerisinde, Birecikli hemşehrilerimin ve tüm İslam âleminin Ramazan Bayramını kutluyor, sevgi ve kardeşlik duygularının coşkuya dönüştüğü bu mübarek günlerin ülkemize, İslam âlemine ve tüm insanlığa barış, huzur ve esenlik getirmesini diliyorum.
ABDULLAH YİĞİT-ANKARA
В Ростове-на-Дону при поддержке «Единой России» открылась экспозиция, посвященная геноциду советского народа
Единороссы Ульяновска проконтролировали условия отдыха в детском лагере
«Единая Россия» поддержала проект смоленских поисковиков по сохранению имён героев Великой Отечественной войны
«Единая Россия» утвердила кандидата на пост губернатора Пензенской области
Birleşik Rusya’nın desteğiyle Stavropol’da bir çocuk dama şampiyonası düzenlendii
İŞ İNSANI MEHMET ŞEKER`DEN BABALAR GÜNÜ MESAJI
