31 Aralık 2025, Birecik ,Saat: 10:59
Birecik Minibüsçiler ve Kamyoncular Odası Başkanı Muhyettin Begit, Yeni yıl dolayısıyla bir mesaj yayınlandı.
Birecik Minibüsçiler ve Kamyoncular Odası Başkanı Muhyettin Begit, mesajında şu ifadelere yer verdi;
Sevinç ve hüzünleriyle, acı ve tatlı hatıralarıyla bir yılı daha geride bırakırken, 2026 yılına kavuşmanın mutluluğu ve heyecanını hep birlikte yaşıyoruz.
Öncelikle güzel umutlarla karşılamakta olduğumuz yeni yılın “Güzel Şehrimize, Cennet Vatanımıza, Aziz Milletimize” iyilik ve güzellikler, sağlık, huzur ve refah getirmesini diliyor, hoşgörünün, sevgi ve saygının hakim olduğu bir yıl diliyorum.
Bu duygu ve düşünceler içerisinde Birecikli hemşehrilerimin, mesai arkadaşlarımın, aziz milletimizin yeni yılını en içten duygularımla kutluyor, 2026 yılının ilimiz, ülkemiz ve tüm İslam Alemi’ne hayırlar getirmesini temenni ediyor, sevgi ve saygılarımı sunuyorum.” demiştir.
ABDULLAH YİĞİT-ANKARA
«Единая Россия» организовала встречу со вдовами героев СВО в Предгорном округе Ставропольского края
Dağıstan Açık Sambo Şampiyonası, Birleşik Rusya’nın desteğiyle Kaspiysk’te düzenlendi
Birleşik Rusya Partisi, Penza Bölgesi Valiliği görevi için bir adayı onayladı
Ankara’da Güzellik ve Kişisel Bakımın Yeni Adresi: Lidya Vip Güzellik Salonu
Birleşik Rusya Kadın Hareketi, Novosibirsk’te “Sağlık Kültürü” forumunu düzenledi
Çelyabinsk’te, Birleşik Rusya partisi çocuk oyun alanlarını güvenlik açısından denetledi
