Araban Belediye Başkanı Mehmet Özdemir, “24 Kasım Öğretmenler Günü” dolayısıyla bir kutlama mesajı yayımladı.
ARABAN BELEDİYE BAŞKANI MEHMET ÖZDEMİR`DEN 24 KASIM ÖĞRETMENLER GÜNÜ MESAJI.