Şanlıurfa’nın Halfeti ilçesinin Belediye Başkanı Şeref Albayrak, ilçeye kazandırılacak olan Yarım Olimpik Yüzme Havuzu ve Gençlik Merkezi yapımı için protokol imzalarının atıldığını açıkladı.
Bir süre önce Gençlik ve Spor Bakanı Dr. Mehmet Kasapoğlu ile görüşen ve Halfeti’ye Yarı Olimpoik Yüzme Havuzu ve Gençlik Merkezi kazandırılacağının müjdesini veren Albayrak, Ankara’da Spor Toto Teşkilat Başkanı Bünyamin Bozgeyik ile görüşerek protokol imzaladığını bildirdi.
Konuyla ilgili açıklama yapan Albayrak ‘Halfeti’mizin gelişimi ve dönüşümü için yoğun çaba sarf ediyoruz. Ankara’da ilçemiz için temaslarda bulunuyor, yeni yatırımlara imzalar atıyoruz. İlçemizdeki genç nüfusumuza ayrı bir önem veriyoruz. Gençlerimiz bizim geleceğimizdir. İlçemize Yarı Olimpik Havuz ve Gençlik Merkezimizi kazandırıyoruz.
7 milyon TL’lik bu yatırım için Gençlik ve Spor Bakanımız Sayın Mehmet Kasapoğlu’na teşekkür ediyorum. Gençlerimiz yazın sıcağında yarı olimpik yüzme havuzunda serinleyecek, burada başlatılacak kurslar ve etkinliklerle sportif aktiviteler gerçekleştirecekler. Gençlerimize güveniyorum. Buradan belki de yüzme şampiyonları çıkacak. Gençlik merkezimizde ise yine gençlerimiz için kurslar, okuma alanları gibi etkinlikler yer alacak. Buradan da çeşitli alanlarda başarılı öğrenciler yetiştirecek.’’ dedi.
ABDULLAH YİĞİT-ANKARA
В Калининграде «Единая Россия» проводит тренировки по единоборствам для старшего поколения
Birleşik Rusya Kadın Hareketi’nin girişimiyle Çuvaşistan’da Kırsal Kadınlar Günü kurulmuştur
Birleşik Rusya, Kazan’da bir çalışma gençlik forumu düzenledi
По инициативе «Единой России» в Ульяновске провели квиз по истории Олимпийского спорта
«Единая Россия» провела семейные праздники в муниципалитетах ХМАО
Ulyanovsk’taki Birleşik Rusya üyeleri, bir çocuk kampındaki eğlence koşullarını inceledi
