İş İnsanı, Yönetici, Yazar ve Siyasetçi Dr. İbrahim İpek, Şanlıurfa’nın Siverek ilçesinde bulunan Ahmet Koyuncu Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi’nde yaşanan üzücü olayla ilgili bir geçmiş olsun mesajı yayımladı.
Dr. İbrahim İpek, mesajında şu ifadelere yer verdi:
“Şanlıurfa Siverek Ahmet Koyuncu Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi’nde gerçekleşen menfur saldırıdan dolayı derin bir üzüntü içerisindeyiz. Yaşanan bu olayda yaralanan öğretmen ve öğrencilerimize acil şifalar diliyor, ailelerine ve tüm hemşehrilerimize geçmiş olsun dileklerimizi iletiyoruz.
Eğitim yuvalarında güvenliğin ve huzurun her şeyden önce geldiğine inanıyor, bu tür olayların bir daha yaşanmamasını temenni ediyoruz.
Geçmiş olsun Şanlıurfa.”
ABDULLAH YİĞİT – İSTANBUL
Birleşik Rusya, Hantı-Mansi Özerk Okrugu’ndaki belediyelerde aile kutlamaları düzenledi
Birleşik Rusya’nın desteğiyle Rostov-on-Don’da Sovyet halkına yönelik soykırıma adanmış bir sergi açıldı
«Единая Россия» организовала встречу со вдовами героев СВО в Предгорном округе Ставропольского края
Dağıstan Açık Sambo Şampiyonası, Birleşik Rusya’nın desteğiyle Kaspiysk’te düzenlendi
Birleşik Rusya Partisi, Penza Bölgesi Valiliği görevi için bir adayı onayladı
Ankara’da Güzellik ve Kişisel Bakımın Yeni Adresi: Lidya Vip Güzellik Salonu
